خاص ترین هدیه تولد برای کودکان
نوشته شده توسط : سهیلا مزروعی

یکی از بهترین طراحی هایی که شما برای غافل گیری فرزند تان یا هدیه دادن به عنوان سیسمونی می توانید داشته باشید، انواع پوستر دیواری های طرح کودک است. خوبی پوستر دیواری های سایت زیاردکور این است که با یک قیمت مناسب می توانید طرحی فوق العاده چشم گیر را در اتاق فرزند خود ایجاد کنید. پس از نصب آن، دیگر نگران نقاشی های فرزند خود روی دیوارهای تان نباشید. علاوه بر این در صورت پاشش رنگ یا برخورد دست کثیف روی این پوستر دیواری ها، کثیفی ها تنها با یک حوله خیس برطرف می شود.

علاوه بر این پوستر دیواری کودک برای دختر و پسر هر یک با طرح های متنوعی همراه می باشد که می تواند زیبایی را برای اتاق خواب کودک دختر و یا کودک پسر شما داشته باشد. پوستر دیواری کودک در طرح های دخترانه و نیز پسرانه می تواند باشد و زیبایی را برای اتاق خواب کودک شما داشته باشد. از جمله پوستر دیواری های کودک زیار دکور، می توان به انواع پوستر دیواری های اتاق بچه، کودکانه، پوستر دیواری کودکان، پوستردیواری دخترانه و کارتونی اشاره کرد. در ادامه تمامی انواع این پوستر دیواری ها را که مناسب سیسمونی یا هدیه تولد است به شما معرفی خواهیم کرد:

 

 

پوستر دیواری اتاق بچه

پوستر دیواری اتاق بچه از موارد مهمی می باشد که در انتخاب با وسواس و دقت بیشتری همراه می شود. پوستر دیواری اتاق بچه دختر و نیز پسر می تواند در زیبایی بسیار چشمگیری همراه شود و نظر هر بیننده و خریداری را به خود جلب نماید. طرح های بچه گانه این نوع پوستر دیواری، می تواند حس لذت و خوشحالی را در فرزند دلبند شما زنده کند.

 

 

پوستر دیواری کودکانه

پوستر دیواری کودکانه برای دختران می تواند طرح های عروسک های دخترانه و نیز طرح های صورتی و رنگ های صورتی و قرمز را شامل می شود. علاوه بر پوستر دیواری های کودکانه طرح دخترانه، پوستر دیواری کودکانه پسرانه نیز طرح هایی با رنگ آبی را شامل می شود.

 

 

پوستر دیواری کودکان:

تفاوت این مدل پوستر دیواری با پوستر دیواری کودکانه، رنج سنی است که شامل این پوستر دیواری می شود. پوستر دیواری کودکان بسته به جنسیت کودک که دختر و یا پسر باشد می تواند طرح ها و نیز رنگ های مشخصی را شامل گردد. پوستر دیواری کودکان نیز می تواند متناسب با، سن و نیز جنسیت کودک و بچه تنظیم گردد. پوستر دیواری کودکان می تواند زیبایی را به اتاق کودک و بچه شما هدیه دهد و متناسب با روحیه و نیز جنسیت بچه و کودک شما باشد.

از جمله طرح های این پوستر دیواری می توان به شخصیت های قهرمان های کارتونی، ماشین های سرعتی و ... اشاره کرد.

 

 

پوستر دیواری اتاق کودک دختر

پوستر دیواری اتاق کودک دختر می تواند به طرح ها و کارتون هایی که شخصیت آن ها دختر باشد، مانند سیندرلا و نیز طرح های دخترانه صورتی رنگ شامل گردد. فروشگاه زیار دکور در زمینه فروش پوستر دیواری کودک دختر محصولات متعددی را در دسته بندی رنگ های متعدد طبقه بندی نموده است که می تواند زیبایی را برای پوستر دیواری کودک اتاق دختر شما داشته باشد.

از جمله این طرح ها، می توان به طرح سیندرلا، السا و درسا، سفید برفی و ... اشاره کرد.

 

 

پوستر دیواری کودک کارتونی

پوستر دیواری کودک کارتونی می تواند شخصیت های کودکانه و کارتونی را شامل گردد. پوستر دیواری کودک کارتونی در شخصیت های کارتونی متعدد دخترانه و نیز پسرانه تقسیم می گردد.

 

برای انتخاب پوستر دیواری کودک خود حساسیت بالایی نشان دهید. زیرا در این سن با انتخاب یک پوستر دیواری مناسب شما می توانید به رشد جنبه های مختلف شخصیتی فرزند دلبندتان کمک کنید.

انتخاب الگوهای مناسب ذهنی، می تواند موجبات رشد و پیشرفت فرزند شما را فراهم کند. بنابراین سعی کنید با دقت و حساسیت به انتخاب بهترین طرح بپردازید.

 

 

 

منبع:   https://ziardecor.ir/product-category/wallposter/baby-wallposter/





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: